۱۰ بازیکن جذاب دربی هفتاد و هفتم
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
۱۰ بازیکن جذاب دربی هفتاد و هفتم
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
نویسنده : RmZiRn
ملت ایران: جدا از آن که خود دربی در ذاتش دیداری حساس و جذاب است وجود بعضی بازیکنان آن را دیدنی تر می کند. بازیکنانی که با حرکاتشان تماشاگران را به وجد بیاورند و یا اینکه تنش به وجود بیاورند و دربی را سرریز از حاشیه کنند و نقل شعارهای تماشاگران شوند. در این مطلب می پردازیم به ۱۰ بازیکن جذاب دربیِ هفتاد و هفتم سرخابی ها:

فرهاد مجیدی: بدون شک جذاب ترین بازیکن دربی را می توان شماره ۷ آبی ها نام داد. مجیدی که بعد از کری ۴ انگشتی معروفش در آزادی در جبهه ی آبی ها محبوب تر و در تیم رقیب منفور تر شد در دربی گذشته چندان فرصت خودنمایی پیدا نکرد و در دربی ۷۷ ام می خواهد خودش را بیش از پیش محبوب کند. شاید تنها خواسته ی مجیدی از عمر باقی مانده ی فوتبالی اش یکی قهرمانی در آسیا باشد و دیگری پیروزی استقلال با گل زنی خودش مقابل رقیب دیرینه!

محمدرضا خلعتبری: خلعتبری پس از کش و قوس های فراوان توانست به پرسپولیس برسد. او که سال ها در تیررس پرسپولیس بود بالاخره راهی قرمزپوشان پایتخت شد و از قضا اولین دیدارش را باید با دربی آغاز کند. باید دید خلعت که خوب هم به استقلال گل می زند می تواند از همین دیدار اول محبوبیت رویایی ای در بین تماشاگران قرمزپوش کسب کند یا خیر؟ !

محمد قاضی: فرض را بر این بگیرید که قاضی در دربی گل بزند. آنوقت آبی ها آنقدر کری در ورزشگاه خواهند خواند که طرف قرمزپوش از عصبانیت به نقطه ی جوش برسد! نوع پیوستن قاضی به استقلال و هم چنین برخوردی که با او در پرسپولیس شد حالا حسابی برای این بازیکن انگیزه ایجاد کرده و آنقدر آماده بوده که تا همین هفته ی هفتم حسابی در بین تماشاگران محبوب شده است. قاضی یکی از آن بازیکنان جذاب دربی است. آیا تماشاگران آبی پوش باز هم نوع قرارداد قاضی را به پرسپولیسی ها یادآوری خواهند کرد؟ !

قاسم دهنوی: دهنوی سال گذشته ابتدا به استقلال پیوست و سپس به دلیل عمل نکردن این باشگاه به تعهدات مالی اش راهی تبریز شد و امسال هم به شکلی عجیب به پرسپولیس پیوست. دهنوی از آن دست بازیکنانی است که عجیب مستعد ایجاد حاشیه در دربی است. آیا دربی با حاشیه های احتمالی دهنوی جذاب تر خواهد شد؟ ! رفتار قسمت آبی پوش آزادی هم با دهنوی می تواند جالب باشد.

علیرضا واحدی نیکبخت: اَففف! حضور نیکبخت در دربی چقد جالب خواهد بود! علی نیکی در استقلال بازی کرد بسیار محبوب شد, حتی در فصل آخرش کاپیتان شد و ناگهان به پرسپولیس پیوست. پشت سر تیم سابقش بسیار بد گفت و هم چنین به استقلال گل زد و بسیار هم شادی کرد. خیانت از این بدتر برای طرفداران آبی وجود نداشت! حالا چرخ زمانه چرخیده و نیکبخت باید برای استقلال بازی کند. در بین طرفداران پرسپولیس او هم چنان وجهه ی خوبی دارد اما استقلالی ها هم چنان دلشان با نیکبخت صاف نیست. علی نیکی می تواند با یک گل تمام کدورت ها با تماشاگران را دور بریزد و باز هم در بین آبی پوشان محبوب شود

سید مهدی سید صالحی: سیدصالحی به طور ناامید کننده ای از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست. او که دوست داشت در استقلال بماند اما مسئولان این تیم او را نخواستند حالا در تیم دایی به مهاجم نوک ثابت تیم بدل شده و  انگیزه های زیادی دارد تا توانایی هایش را مقابل تیم سابق به رخ بکشد. از قضا سیدصالحی در برابر تیم های سابقش خوب گل می زند و رحمتی و مدافعان استقلال باید خیلی مواظبش باشند تا مغلوب شم گلزنی اش نشوند

پژمان نوری: نوری از آن دست بازیکنان دوست داشتنی و زحمتکش پرسپولیس بود که سال ها در این تیم بازی کرد و در این فصل در انتقالی عجیب به تیم قلعه نویی پیوست. نوری در فوتبالش چندان حاشیه ندارد اما حضورش در اردوگاه تیم مقابل برای سکوهای قرمز چندان قابل هضم نیست! گویا رابطه اش با دایی هم خوب نیست و یکی از دلایلش برای پیوستن به استقلال شخص دایی بود!

پیام صادقیان: قرار گرفتن پیام در این لیست نه به خاطر حواشی اش است و نه به خاطر حضور در تیم رقیب. صادقیان این روزها به قابل اتکا ترین مهره ی سرخ پوشان بدل شده است و با تکنیکش می تواند سرنوشت این دیدار را رقم بزند. قلعه نویی و شاگردانش باید برنامه ی ویژه ای برای مهار صادقیان در نظر بگیرند. آیا پیام می تواند پیام آور شادی بین طرفداران پرسپولیس باشد؟ !

آندو تیموریان: آندو از محدود بازیکنانی است که پرسپولیسی ها غبطه ی حضورش را در تیم رقیب می خورند. قرمزپوشان در ابتدای فصل به شدت به دنبال جذب این بازیکن بودند و حتی خود علی دایی بارها با او تماس گرفت اما تیموریان اعلام کرد فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. آندو به خودیِ خود در بین تماشاگران محبوب است و هم چنین اخرین حضورش در دربی با پاس گلش به شریفات خاتمه یافت. آندو در این دربی هم می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.

میثم حسینی: حسینی به بدترین حالت ممکن از استقلال جدا شد. او که بسیار کم نام و نشان بود و توسط مظلومی کشف شد هرگز نتوانست خودش را به قلعه نویی ثابت کند و به عنوان بخشی از قرارداد ایمان موسوی به نفت تهران پیوست! حسینی کلا سالی یه بار گل می زند و چه شود که اگر این گل را به پیراهن پرسپولیس به تیم قلعه نویی بزند
کد خبر :146028



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409